30 Mayıs 2011 Pazartesi

Roc PURIF-AC Purifying Yüz Yıkama Jeli


Roc PURIF-AC Purifying Yüz Yıkama Jeli, Yağlı ve problemli ciltlerin günlük temizliği için. Vaat ettiklerine bakarsak; Sabun içermeyen bu jel yağlı ciltlerde oluşan cilt problemlerini azaltmaya yardımcı olmak için cildi derinlemesine temizler, gözenekleri kir ve ölü hücrelerden arındırır. Sebum salgısını azaltarak cildi kademeli olarak dengeler. Düzenli kullanım ile gün geçtikçe akneler azalır, cilt gözle görülür şekilde sağlıklı bir görünüm kazanır.

Cildim karma, eskiden daha yağlıydı biraz kurudu. Akne problemim var, oldukça kızarık bazen acılı-ağrılı akneler. Bugüne kadar kullandığım, aldığım ürünlerin ambalaj açıklamalarına bakarsak hepsi neler neler vadediyor. Artık hiçbirine inanmıyorum tabi. Yüz temizleme jelim bitmişti, akne probeminiz olunca yine de herşeyi kullanamıyorsunuz. Ben dermatolojik markaları tercih ediyorum. Roc ta iyi bir marka ve fiyatları da uygun. Bir süredir mütemadiyen kullandım, artık yorum yapabilirim; Akne de azalma falan olmadı, gün geçtikçe düzelen bir ciltte. Ama temizliyor mu ; evet temizliyor. Yüzümü yıkadığım anda ferahlık, temizlik hissediyorum. Çok hafif bir kokusu var, ama bana tuhaf geliyor, sevmediğim bir şeyi hatırlatıyor (Ama neyi?) Vaat edilenleri yaşamasam da temizlik hissini verdiği için ve uygun fiyatı yüzünden bir daha alabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)